کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9326 | مشاهده و دانلود: 750195456 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/05 | اعضاء: 317902 | نظرات: 37952
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

صفحه نمایش آمولد سامسونگ چه زمانی به آیفون می‌آید؟

چندی است در رسانه‌ها این ادعا طرح شده که آیفون بعدی به صفحه نمایش ساخته‌شده با فناوری آمولد مجهز می‌شود. اما ظاهرا این موضوع، حتی اگر صحت داشته باشد، قرار نیست به این زودی‌ها رنگ واقعیت به خود ببیند.

به گزارش سافت گذر به نقل ازجی اس ام؛ تحلیلگر شرکت KGI Securities با نام Ming-Chi Kuo، که کاربران پیگیر اخبار و شایعات اپل نام او را بسیار شنیده‌اند، در خصوص شایعه‌ای که چند وقت پیش منتشر شد و از تعبیه صفحه نمایش AMOLED سامسونگ روی آیفون ۷ خبر داد اظهار نظر کرده است. او معتقد است که اپل حداقل تا سه سال آینده سراغ صفحه نمایش تولیدی سامسونگ نمی‌رود و طی این مدت آیفون‌ها همچنان از صفحه نمایش TFT-LCD برخوردار خواهند بود.

گفته می‌شود شرکت فاکسان، که یکی از اصلی‌ترین تامین‌کنندگان شرکت اپل است، بر خطوط تولید انبوه و پیشرفته صفحه نمایش TFT-LCD سرمایه‌گذاری زیادی انجام داده و در اندیشه عملی کردن برنامه‌های خود در این زمینه از سال ۲۰۱۸ است. چنین موضوعی این احتمال را بسیار تقویت می‌کند که اپل نیز به دنبال استفاده از این نوع صفحات تا چند سال آینده است.

 

 

شرکت Minebea، که اصلی‌ترین شریک اپل در زمینه تولید قطعات تامین‌کننده نور صفحه نمایش برای گوشی‌های آیفون است، روز پنجم نوامبر خطاب به سرمایه‌گذاران خود اعلام کرد که تا سه سال آینده خطری از سوی صفحه نمایش AMOLED متوجه TFT-LCD نیست. در این سخنان پیش‌بینی شده که سازندگان گوشی‌های هوشمند رده‌بالا طی چند سال آینده سراغ تغییری اساسی در صفحه نمایش‌ دستگاه‌هایشان نمی‌روند و طی این مدت همچنان می‌توان به دست‌نخورده ماندن سهم بالای TFT-LCD در بازار امیدوار بود. از آنجا که اپل و سامسونگ را می‌توان از معدود شرکت‌هایی دانست که گوشی لوکس تولید می‌کنند، حدس زده می‌شود که سخن Minebea به‌طور دقیق‌تر به این معناست که گوشی‌های آیفون قرار نیست تا سه سال دیگر به صفحه نمایش AMOLED مجهز شوند.

با وجود این که صفحه نمایش اپل واچ با فناوری AMOLED تولید شده، سال‌های سال است که در آیفون از فناوری ال‌سی‌دی استفاده می‌شود. در این میان شایعات دیگری نیز وجود داشت درباره تست و بررسی صفحه نمایش OLED توسط اپل برای تعبیه روی آیفون‌های آینده، اما Kuo در این خصوص گفته که برای رد کردن این ادعاها اسناد کافی در دست است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 29141 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: جی اس ام تاریخ خبر: 1394/08/22 تعداد مشاهده: 2281
سافت گذر